بهترین هدیه روز ولنتاین چیست؟

بهترین هدیه روز ولنتاین چیست؟

بهترین هدیه روز ولنتاین چیست؟

روز ولنتاین یک روز خاص برای عاشقان است و همه سعی می کنند در این روز عشق خود را به بهترین شکل ممکن به یکدیگر ابراز کنند. در روزهای منتهی به روز ولنتاین، اولین چیزی که به ذهن بیشتر افراد می رسد این است که، کادو ولنتاین چی بخرم؟ مطمئنا همه به دنبال خرید یک هدیه منحصر به فرد، رمانتیک و البته مناسب برای این روز هستند. در این مطلب سعی کرده ایم مجموعه ای از هدایای مناسب روز ولنتاین مناسب برای هر شخص را به شما ارائه دهیم تا بتوانید تصمیم خود را آسان تر کنید. امیدواریم مورد پسندتان واقع شود.
1401/10/15
0 نظر

ایده هایی برای تهیه بهترین هدایای روز ولنتاین

دسته گل

گل را نه تنها می توان با هر هدیه دیگری، هدیه داد؛ بلکه می توان آن را به عنوان یک هدیه مستقل نیز در نظر گرفت. خرید یک دسته گل بزرگ و زیبا می تواند یک هدیه مناسب و یا به عبارتی بهترین هدیه روز ولنتاین باشد. گل ها در انواع مختلفی وجود دارند و معنی و مفهوم هر گل یا بهتر است بگوییم هر رنگ متفاوت می باشد. بهتر از قبل از انتخاب و خرید گل در این باره تحقیقات کافی را انجام دهید تا بتوانید گلی با مفهوم مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما در زیر نمونه ای از گل هایی که می توانید به عنوان هدیه روز ولنتاین خریداری نمایید را همراه با مفهوم و نماد هر یک خدمت شما عزیزان بیان می کنیم:

گل رز قرمز

گل رز قرمز محبوب ترین انتخاب برای خرید بهترین هدیه روز ولنتاین است. محبوبیت آن ممکن است به دلیل رنگ قرمز آن باشد که نماد عشق، عاشقانه، زیبایی و کمال می باشد.

گل صدتومانی

این گل زیبا همراه با شکوفه های نرم و ظریف آن، اغلب بیانگر عشق، رفاه و ظرافت می باشد. همچنین، برخی معتقدند گل صد تومانی نماد شادی و خوشبختی است و شخصی که گیرنده آن باشد، شاد و سعادتمند خواهد بود. این گل ریشه در اساطیر یونان دارد.

گل رانونکلوس

این گل رنگارنگ و زیبا که آن را به نام آلاله معروف است ، نشان دهنده جذابیت و فریبندگی است. شما می توانید با هدیه دادن این گل در روز ولنتاین به عشق خود، به او نشان دهید که او را بسیار زیبا و جذاب می بینید.

گل نرگس زرد

اساسا هدیه دادن گل های زیبا یکی از محبوب ترین راه ها برای ابراز احساسات است. گل نرگس زرد نماد تولد دوباره و شروع های جدید است. گل نرگس به راحتی می تواند احساسات افراد را به یکدیگر منتقل کند. بسیاری بر این باورند که این گل معطر و زیبا نماد خوش شانسی می باشد. از این رو شما می توانید با در روز ولنتاین این گل زیبا را به عزیزان خود هدیه داده و خوش شانسی و شادی را برای آن ها به ارمغان آورید.

گل گاردنیا

گل های گاردنیا، گل هایی زیبا از خانواده روناسان می باشند. گاردنیای سفید نماد پاکی، معصومیت، شادی و همچنین بیانگر یک عشق عمیق و قدیمی است. بنابراین، اگر رابطه شما طولانی مدت بوده است، این گل انتخاب مناسبی برای بهترین هدیه روز ولنتاین است. معانی رنگ قرمز گاردنیا نیز برگرفته از نوع سفید آن است. گاردنیا قرمز بیانگر عشق پنهانی بین دو نفر می باشد. مانند گل رز قرمز، گاردنیا قرمز نماد عشق و محبت است، اما پر از رمز و راز! البته ناگفته نماند که گاردنیای قرمز بیانگر احساسات دیگری غیر از عشق نیز می باشد؛ احساساتی مانند تحسین، احترام و

هدیه دادن گل گاردنیای قرمز، اغلب راهی مخفی برای نشان دادن عشق به شخص دیگری است.

سبد هدیه

به جای اینکه در روز ولنتاین به کسی که دوستش دارید یک هدیه بزرگ و خاص بدهید، می توانید هدایای کوچک را به صورت زیبا درون یک سبد یا جعبه قرار دهید.
برای آماده سازی چنین هدیه ای شما به یک جعبه زیبا و یا یک سبد نیاز دارید. شما می توانید سبد یا جعبه را با روبان قلب شکلات تزئین نمایید. داخل سبد را هم بسته به سلیقه خود و سلیقه طرف مقابل می توانید با خرس عروسکی گل رز عطر و ادکلن کارت تبریک، تابلوهای ویترایی که می توانید خودتان به سادگی آن ها را آماده کنید و یا حتی ماگ هایی که خودتان آن ها را با رنگ های ویترای نقاشی کرده اید، پر کنید.

پازل عکس و حروف سفارشی

یکی از عکس های خاطره انگیز خود را در اندازه بزرگ چاپ کنید و آن را به یک پازل تبدیل کنید. این هدیه می تواند ماندگارترین و بهترین هدیه ولنتاین برای همسرتان باشد و مطمئن باشید که برای همیشه به خوبی از آن مراقبت خواهد کرد. همچنین، پازل های حروف نیز همانند پازل عکس، یک هدیه منحصر به فرد و فراموش نشدنی برای روز ولنتاین خواهد بود و شما می توانید عشق خود را در پیام خود نشان دهید.

دفترچه خاطرات

اگر عشق شما عاشق نوشتن است، یک دفترچه خاطرات زیبا می تواند بهترین هدیه روز ولنتاین برای او باشد. یک ایده عالی برای سورپرایز کردن او با این هدیه این است که یکی از خاطرات مشترک خود را در دفتر یادداشت بنویسید. شما حتی می توانید یکی از عکس های خاطره انگیز خود را در آن بچسبانید و سپس دفترچه خاطرات را به عنوان هدیه به او بدهید. مطمئنا او در نگاه اول متوجه نخواهید شد که این هدیه نشانه ای از داستان عشق بین شماست و فقط یک دفترچه یادداشت معمولی برای نوشتن خاطرات یا یادداشت های کوتاه نیست. او فقط زمانی متوجه می شود که آن را باز کند و یادداشت شما را بخواند.

ماگ نقاشی شده با ویترای

خرید یک لیوان و ماگ ساده و نقاشی روی آن با استفاده از رنگ های ویترای می تواند هدیه ای ساده اما زیبا و ارزشمند برای عشق شما باشد. با استفاده از رنگ های ویترای شما می توانید طرحی خاص و زیبا را روی ماگ طراحی نمایید. مطمئنا او نیز هر بار که از این ماگ استفاده کند، قطعاً شما را به یاد می آورد و برایش بسیار لذت بخش خواهد بود.
اگر فکر می کنید این هدیه برای روز ولنتاین خیلی ساده و ارزان است، می توانید آن را با هدایای کوچکی پر کنید و بر جذابیت آن بیفزایید
.

باکس شکلات

فرقی نمی کند بخواهید برای پسر یا دختر هدیه بدهید یا همسر، خانواده و دوستان؛ شکلات ها همیشه انتخاب خوبی برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف مانند روز ولنتاین هستند. انواع مختلفی از شکلات ها در طعم ها و شکل های مختلف و بسته‌بندی های جذاب و زیبا در بازار موجود است که مطمئناً همه را راضی می کند. اگر می‌خواهید هدیه‌تان سورپرایز باشد، می توانید عکس مشترکتان را چاپ کنید و آن را داخل جعبه شکلات بچسبانید یا یک متن خاص عاشقانه روی آن بنویسید.

تابلوی ویترای

اگر می خواهید برای روز ولنتاین کارت پستال هدیه دهید، بهترین هدیه روز ولنتاین می تواند تابلو های ویترای زیبایی باشد که خودتان طراحی و نقاشی کرده اید. تابلوی ویترای به دلیل ضد آب بودن یک هدیه ماندگار است. علاوه بر ماندگار بودن تابلوی نقاشی روی شیشه، می توان مانند قاب عکس آن را روی میز و درون قفسه قرار داده و یا روی دیوار نصب کرد، که همیشه جلوی چشم باشد.

مکعب روبیک

یکی دیگر از ایده های جالب برای تهیه بهترین هدیه روز ولنتاین، مکعب روبیک می باشد. شما می توانید عکس مورد علاقه خود را در مکعب روبیک قرار دهید و آن را به عشق خود هدیه بدهید. مکعب روبیک مطمئنا یک هدیه غافلگیر کننده، ماندگار و سرگرم کننده است.

چاپ عکس روی شمع

شمع نماد عشق و محبت است، بنابراین می تواند ایده خوبی برای هدیه روز ولنتاین نیز باشد. اما از آنجایی که شمع به عنوان هدیه کمی معمولی و ابتدایی به نظر می رسد، می توانید آن را در کنار سایر هدایای خود درون جعبه قرار دهید. شما همچنین می توانید یکی از عکس های دو نفره خود را روی شمع چاپ کنید و جذابیت دو چندان به آن دهید.

یک کیک خوشمزه

اگر در این روز فرصتی برای گرفتن یک هدیه خاص نداشته اید، می توانید برای لذت بردن از لحظات عاشقانه خود یک کیک خوشمزه ولنتاین تهیه کرده یا سفارش دهید. ممکن است هدیه ای ماندگار برای عشق شما نباشد، اما طعم آن قطعا برای مدت طولانی در خاطر خواهد ماند. سعی کنید یک کیک با طعم مورد علاقه همسرتان آماده کنید، آن را تزیین کنید و نوشتن یک پیام عاشقانه روی آن را فراموش نکنید.

ست کیف پول و کمربند چرم

اگر به دنبال خرید کادو ولنتاین شیک و ماندگار برای شریک زندگی خود هستید، ست کیف پول و کمربند چرم می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. ست کیف پول و کمر بند یک هدیه کاملا کاربردی است و هرگز از مد نمی افتد.

لباس های بافتنی

از آنجا که روز ولنتاین یک روز سرد زمستانی است و یک ماه و نیم تا آمدن بهار و گرم شدن هوا باقی مانده است، خرید لباس به عنوان هدیه ولنتاین نیز می تواند ایده جالبی باشد. فقط حتما به این نکته توجه کنید که ترجیحا لباس های زمستانی و گرم مانند شال و کلاه، دستکش ، بلوز بافت، پلیور و ... را به عنوان هدیه خریداری نمایید.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی درباره تاریخچه روز ولنتاین هستید، می توانید این مقاله از سایت دیحی ویناتو را مطالعه نمایید.

گوی موزیکال عاشقانه

اگر شریک زندگی شما دکوراسیون فانتزی را دوست دارد، خرید گوی موزیکال عاشقانه می تواند یک انتخاب عالی برای هدیه ولنتاین او باشد.

کادوهای دست ساز برای ولنتاین که می توانید خودتان درست کنید

با وجود این که ما در این مطلب هدایای مختلفی را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم اما به خاطر داشته باشید که هدیه ای که خودتان آن را آماده و درست کرده اید برای او ارزشمندتر و جذاب تر خواهد بود. زیرا شما زمان زیادی را برای او صرف می کنید و با تمام احساسات این کار را انجام می دهید و او قطعا قدردان زحمات شما خواهد بود.

جمع بندی

هدیه دادن سنتی است که از زمان های قدیم وجود داشته است و روز ولنتاین نیز روز ویژه ای برای هدیه دادن به کسانی است که دوستشان دارید. اگر به دنبال ایده ای خاص برای هدیه روز ولنتاین هستید، می توانید با موارد ذکر شده در لیست بالا، مناسب ترین هدیه را انتخاب کرده و عزیزانتان را شگفت زده کنید.

به این نکته توجه نمایید که همیشه پر زرق و برق بودن و گران قیمت تر بودن هدیه نمایانگر بهترین هدیه ولنتاین نیست. مهم ترین چیزی که در هنگام انتخاب بهترین هدیه ولنتاین برای شریک زندگیتان مهم است، این است که هدیه را با عشق و توجه انتخاب و یا آماده کنید.
حتی کوچک ترین و ارزان ترین هدایا هم اگر با صداقت کامل آماده شده باشد و بیانگر احساسات شما باشد، می توانند برای همسرتان بهترین هدیه ولنتاین باشد.

فروشگاه اینترنتی دیجی ویناتو عرضه کننده انواع لوازم و ملزومات هنری مانند رنگ های ویترای، رنگ های چوب، تینر فوری و ... می باشد. شما می توانید با استفاده از محصولات ارائه شده در این وب سایت آثار هنری خود را در مناسبت های مختلف از جمله روز مادر، روز زن، روز کریسمس و همچنین روز ولنتاین به عزیزان خود هدیه دهید. امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب بهترین هدیه روز ولنتاین کمک کرده باشد.

 

 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×

چطور میتونم کمکت کنم؟