بهترین هدیه روز مادر

بهترین هدیه روز مادر

شاید فکر کنید که خرید یک هدیه عالی برای مادرتان کار آسانی است. شاید فکر کنید که خرید هدایای مختلف مثل هدیه روز مادر، کادو برای تولد او یا خرید هدیه روز مادر برای مادرشوهر یا مادربزرگ فرآیندی آسان است. بیشتر ما در نهایت شال یا کیف را انتخاب می کنیم. با این حال، مادران انتظارات کمتری دارند. اما برخی مواقع از خرید روسری و شال به عنوان هدیه برای مادر خسته می شویم و می خواهیم برای مراسمی مانند یلدا، نوروز یا روز مادر برای او چیزهای خاص هدیه دهیم.
1401/10/5
0 نظر

روز مادر در تمام دنیا یک روز خاص و با شکوهی است. در هر کشور بنابه دلایلی یک روز به ‌خصوصی را به عنوان روز مادر انتخاب کرده‌اند. این دلایل ممکن است مذهبی، تاریخی، ملی و یا حتی افسانه‌ای بوده باشد. اما آنچه مهم است ارزشمند بودن مقام یک زن و مادر در یک جامعه است.

به راستی مادران چه موجوداتی هستند و چرا باید یک روز در سال را به نام آن ها اختصاص داد و حتی جشن گرفت؟ جواب واضح است. مادران و زنان انسان هایی هستند که تمام وجود آن ها را مهر، محبت، عشق و مراقبت فراگرفته است. هنگامی که بعد از یک روز طولانی به خانه برمی گردید و یا زمانی که از موضوعی به شدت ناراحت هستید، با دیدن مادر خود و آغوش همیشه بازش تمام خستگی و ناراحتی خود را فراموش می کنید و تمام وجودتان سرشار از احساسی خوب و خارق العاده می شود.

ارزشمندی وجود مادر زمانی بیشتر می شود که خود او با وجود خستگی و فکر و خیال بخاطر فرزندانش، این احساسات را از شما پنهان می کند. چرا که او توانایی شکل دهی یک موجود زنده را در خود دارد و زمانی که یک نوزاد در درون او رشد می کند، این مادر است که بخشی از وجود خود را هنگام رشد فرزند به او می دهد.

بنابراین درست است که هیچ هدیه و هیچ چیزی در دنیا نمی تواند لایق بزرگی و زحمات تک تک مادرانمان برای فرزندان و خانواده باشد، اما برای اینکه بتوانیم کمی، تنها کمی از محبت هایشان را جبران کنیم بهتر است با خرید یک کادو و یا انجام یک کار به آنها نشان دهیم که به یادشان هستیم و برایشان ارزش و احترام قائلیم. اگر شما نیز با ما هم نظر هستید، بهتر است تا انتهای این مطلب از سایت دیجی ویناتو با ما همراه باشید تا چند ایده برای هدیه روز مادر به شما معرفی کنیم.

بهترین هدیه برای روز مادر

چه هدیه ای برای روز مادر خوب است؟ این سؤالی است که چند ماه یا چند هفته قبل از روز مادر تمام ذهنمان را به خود مشغول می کند. یک راهکار بسیار عملی و ساده این است که توجه کنید چه چیزی باعث می شود مادرتان لبخند بزند، یک لیست از آن ها را نوشته و با توجه به میزان هزینه ای که در توان دارید، یکی از موارد لیست را تهیه کنید. اما اگر چند روزی بیشتر فرصت ندارید بهتر است به مواردی که در ادامه اشاره می کنیم توجه داشته باشید.

لباس:

 همه می‌دانیم که مادران و زنان همیشه عاشق خریدن لباس هستند چراکه زیبایی و زیباتر بودن در ذات آنها است. شما نمی توانید دنیایی بدون مادران و زنان را تصور کنید چرا که جهان ما با وجود آنان زیباتر شده است. به هر حال خرید یک شال یا روسری، مانتو یا شومیز، چادر یا پارچه لباس  میتواند گزینه ی خوبی برای هدیه روز زن یا روز مادر باشد.

زیورآلات :

 خرید زیورآلات به خصوص گردنبند یا النگو همیشه برای مادران یک هدیه خاص و درجه یک محسوب می شود. جالب است بدانید که زیورآلات نقره هم گاهی بیشتر از طلا محبوبیت دارد. البته به دلیل قیمت پایین تر آن نیست بلکه  از لحاظ علمی نقره استرس را از افراد دور کرده و حس و حال بهتری به مصرف کننده منتقل می کند. شما می توانید با توجه به توان مالی خود طلا یا نقره بودن زیورآلات را انتخاب کنید. جدا از گردنبند خرید انگشتر با نگین سنگهای فیروزه، زمرد یا حتی یاقوت هم می تواند یک هدیه بیاد ماندنی باشد.

همچنین در سالهای اخیر استفاده از گردنبند، دستبند و انگشتر ویترای نیز بسیار رواج یافته است. ما در زیر نمونه هایی از این زیورالات زیبا را که می توانید خودتان به عنوان هدیه روز مادر برای مادرانتان آماده کنید را قرار می دهیم تا از آن ها ایده بگیرید و هنر دست خود را به مادران خود هدیه دهید. شما می توانید رنگ های ویترای مورد نظر خود را از سایت دیجی ویناتو خریداری نمایید.

 لوازم آرایشی و بهداشتی:

این هدیه برای مادران و همسران جوان و حتی گاهی اوقات برای مادربزرگ ها نیز هدیه ی جذابی است. به دلایلی که قبلا هم گفته شده میل به زیبایی در خانم ها ذاتی است. حالا سوال اینجاست که چه نوع لوازم آرایشی و بهداشتی برای هدیه روز مادر مناسب تر است. باید بدانید که علاقه به رنگ های روشن و مات در بین مادران متفاوت است و خرید رژ و رژگونه بسیار ریسک بزرگی است.

ریمل و سرمه میتواند انتخاب هوشمندانه تری باشد. اما با این تفاسیر یک هدیه بسیار مناسب تر برای هدیه روز مادر، خرید رنگ مو است. حسی که از بالا رفتن سن، به مادران دست می دهد گاهی اوقات سبب کمتر شدن نشاط آنان می شود. رنگ موهای جذاب و زیبایی که با رنگ پوستشان هم خوانی داشته باشد، توانایی برگرداندن این نشاط به مادران را دارد.

جدا از خرید لوازم آرایشی می توانید با خرید محصولات بهداشتی هم به زیباتر دیده شده مادران خود کمک کنید. استفاده از پک های ضد چروک و آب رسان می تواند گزینه خلاقانه ای برای هدیه خاص روز مادر باشد. این پیشنهاد یک انتخاب هوشمندانه است چرا که مادران زمان هایی بیشتر از همه افراد خانواده دچار استرس می شوند و این موضوع منجر به آسیب دیدن پوست آن ها می گردد. شما می توانید با تهیه این هدیه خاص از این اتفاق جلوگیری کنید.

لوازم ورزشی:

مطمئنا مادران زمان های زیادی را در خانه به سر می برند. کار منزل بیشتر اوقات زمان رفتن به یک باشگاه را از آنها می گیرد. این موضوع سبب بروز یک سری بیماری ها می شود و مادران را دچار ضعف بدنی می کند. بنابراین شما می توانید با خرید دمبل‌ های کوچک، چرخونک تن زیب، طناب یا حتی تردمیل به سلامتی آنها کمک کنید. یا حتی می توانید برای آنها اشتراک ماهانه استخر تهیه کنید و به عنوان کادو روز مادر تقدیمشان نمایید. با این کار مادران متوجه می شوند که شما درک می کنید که آنها چقدر زمان می گذارند تا شما در خانه احساس آرامش داشته باشید.

لوازم برقی:

هیچ کس نمی تواند انکار کند که آشپزی کاری بسیار سخت و زمان گیر است. در عین حال، یک حرفه ی لذت بخش نیز می باشد. از آنجایی که تقریبا تمام مادران، زمان زیادی را برای تهیه ی خوراکی های مورد علاقه ما در آشپز خانه صرف می کنند، تهیه لوازم برقی مورد نیازشان برای هدیه روز مادر هم ایده جالبی است. به طور مثال، شما می توانید با خرید یک همزن برقی کاسه دار، یک توستر جدید و مواردی مشابه هدیه ی خاصی برای روز مادر تهیه کنید. البته مادران و خانم ها بعد از حمام نیز زمان زیادی را برای حالت دادن و خشک کردن موهای خود صرف می کنند. خرید یک سشوار جدید و بروز به همراه یک اتو و حالت دهنده مناسب هم می تواند از گزینه های هدیه خاص روز مادر باشد.

کفش:

راحتی و خستگی کمتر در هنگام پیاده روی آرزوی هر فردی است. زیراکه پا قلب دوم بدن است و همین طور که مشخص است از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. خرید یک کفش طبی و شیک برای پیاده روی یا حتی مهمانی که از پا درد هنگام پیاده روی و کمر درد در مهمانی ها جلوگیری کند، مطمئنا گزینه مناسبی به عنوان کادوی روز مادر ارزان محسوب می شود. مگر اینکه هزینه زیادی برای تهیه یک کفش مناسب متحمل شوید.

گل:

گل ها موجوداتی زنده هستند و به محبت و رسیدگی نیاز دارند. خرید گل های آپارتمانی که کمترین رسیدگی و بیشترین ماندگاری را دارند جزو بهترین هدایای روز مادر به حساب می آیند. گل در خانه باعث سرزندگی و پخش انرژی های خوب و مثبت می شود. پیشنهاد ما برای هدیه روز مادر گل هایی مانند: انواع پتوس، گل گندمی تصفیه کننده هوا، سانسوریا دورکننده استرس، بوته گل سرخ ( در گلدان و در باغچه قابل رشد است)، آگلونما، سرخس، بابا آدم، برگ انجیری، برگ بیدی، بگونیا رکس و پاچیرا معروف به درخت پول است.

مسافرت:

در زندگی های امروز، همواره تنش ها و استرس های زیادی وجود دارند و مادران نیز از این تنش ها دور نیستند؛ در واقع بیشترین میزان اضطراب در خانم ها دیده می شود. با یک سفر و یا تهیه بلیط برای یک سفر چند روزه این فرصت را به مادران خود می دهید که چند روزی برای خودشان به مسافرت بروند که هم از استرس و اضطراب دور بمانند و هم کمی بیشتر برای خود زمان صرف کنند. همه ما نیاز داریم که زمانی را برای خود داشته باشیم و سفر از جمله گزینه هایی است که این امکان را به ما می دهد. مسافرت می تواند جزو خاص ترین هدیه ها برای روز مادر باشد.

کتاب الکترونیکی:

این روزها آنقدر مشغله های موجود در زندگی افزایش پیداکرده است که دیگر زمان زیادی برای مطالعه باقی نمی ماند. اما از آن جایی که امروزه همه کارها دیجیتالی شده، کتاب الکترونیکی می تواند هدیه خاصی برای روز مادر باشد. ممکن است بعضی از مادران علاقه مند به مطالعه باشند، اما زمان زیادی برای مطالعه پیدا نکنند. کتاب الکترونیکی هدیه بسیار مناسبی برای روز مادر است که امکان مطالعه را برای آن ها فراهم می کند.

ساعت هوشمند:

ساعت هوشمند نیز هدیه ی بسیار خاصی برای روز مادر است. زیرا این وسیله می تواند به تلفن همراه هوشمند متصل شود و علاوه بر آن میزان ضربان قلب، شمارش گام ها و میزان کالری مصرفی را محاسبه کند.

پیشنهاد هایی برای روز مادر

مطمئنا هیچ زن و مادری از هدایای زیبا و گران قیمت بدش نمی آید. اما مهمترین هدیه برای یک مادر احترام گذاری و درک شدن آن ها است. شما می توانید گاهی اوقات در کار منزل و خرید خانه به مادر خود کمک کنید. هنگام اتمام غذا از آن ها تشکر کرده و ظرف های خود را در سینک آشپزخانه قرار دهید. با انجام کارهای به نظر کوچک می توانید بهترین هدایا را به مادرهای خود بدهید.

درست کردن یک هدیه و یک یادگاری زیبا و جذاب نیز می تواند جشن روز مادر را کامل کند. برای درست کردن هدیه دست ساز ویترای برای روز مادر می توانید از رنگ های ویترای موجود در سایت دیجی ویناتو استفاده کنید. شما می توانید با خرید رنگ های مخصوص نقاشی روی شیشه، یک هدیه به یاد ماندنی و جذاب برای همسر یا مادر خود هدیه دهید.

رنگ ویترای طلایی، قرمز، زرد، سبز، لیمویی، فیروزه ای، آبی و... برخی از زیباترین رنگ های ویترای هستند که می توان با استفاده از آن ها طرح های زیبای ویترای را برای روز مادر و همسر آماده کرد. شما عزیزان می توانید این رنگ های ویترای زیبا را از سایت دیجی ویناتو به راحتی خریداری نمایید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات و نکات کاملی در مورد هدیه های جالب روز مادر با شما به اشتراک بگذاریم. همین طور در این مقاله چند ایده برای هدیه روز مادر خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. امیدواریم با استفاده از پیشنهادات ارائه شده در این مطلب از سایت دیجی ویناتو، بهترین هدیه روز مادر را برای مادران و همسران خود تهیه کرده و روزگاری خوش داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×

چطور میتونم کمکت کنم؟